środa, 26 grudnia 2012

Pink Christmas tree

W tym roku Mikołaj sprawił mi prawie wszystkie prezenty w moim ulubionym (]:->) różowym kolorze... Przede wszystkim nie spodziewałam się, że dostanę tyle kosmetyków! Ale jak na początkową  kosmetykoholiczkę przystało, ucieszyłam się z każdego:) 

Oto, co dostałam:

1. Zestaw La Rive Love Dance: perfumy + dezodorant


Czy ja przypadkiem nie pisałam ostatnio, że widziałam taki zestaw w sklepie, a do tego, że kupię sobie Love Dance dopiero wtedy, gdy wykorzystam całą linię La Rive? :> Mikołaj lubi płatać figle;)

2. Zestaw Adidas Fruity rhythm: perfumy + żel pod prysznic


3. Płyn do prostowania włosów Marion
4. Antyperspirant Nivea invisible
5. Żel pod prysznic Fa Pink Passion


Ja nie wiem, kiedy zużyję te wszystkie żele pod prysznic :P

6. Akcesoria kosmetyczne:

Tak wygląda etui:


A tak jego zawartość:



Dostałam jeszcze 4 prezenty, ale nie są kosmetyczne, więc ich nie zamieszczam. A Wy co dostałyście? Jesteście zadowolone?:)

30 komentarzy:

  1. Fajne prezennty;) Wszystko co dostałam umieściłam w poście na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw adidasa jest przyjemny, ciekawi mnie jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne etui:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba:) Potrzebowałam nożyczek i pilniczka, także są jak znalazł;) Brakuje mi jedynie pęsety...

      Usuń
  4. Rzeczywiście sporo kosmetyków :D
    Moje możesz sobie obejrzeć na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w zapasie chyba 7 żeli pod prysznic, ale wszystkie czekają na swoją kolej :)
    Kosmetyczne prezenty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze rok temu aż tak by mnie nie ucieszyły, ale odkąd zachciało mi się bloga, to zmieniłam zdanie :P Rozumiem Cię doskonale co do ilości żelów - ja mam 6 :P A chrapki na nowe muszę powstrzymywać :P

      Usuń
  6. rowniez uwielbiam kosmetyki!! chyba sie uzaleznilam!

    a ja co dostalam?? zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne takie kosmetyczne :D jak poużywasz tych pierwszych perfum to napisz o nich coś :) bo widziałam je nie raz, a do tego są tanie :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie wszystkie wersje przemawiają...

      Usuń
  9. Fantastyczne prezenty - zwłaszcza ten zestaw do manicure. Seria 'Świata Dysku' to powieści fantastyczne. Jak sama nazwa mówi rzecz się dzieje w świecie o kształcie dysku :D Znajdziesz tam magów, czarownice, smoki, trolle itp. Z tym że świat jest pokazany w bardzo zabawny sposób. Jest dużo odwołań do 'naszego świat' przez co postacie - mimo że nierealne - wydają się bardzo znajome. Jeżeli chciałabyś się więcej dowiedzieć ode mnie to pisz na meila, ale polecam również stronke fanów autora http://www.pratchett.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tylko do manicure;) Zaciekawiłaś mnie tym dyskiem :D Stronkę odwiedzę na pewno, dzięki za wyjaśnienie:)

      Usuń
  10. Prezenty bardzo przyjemne:) u mnie z kosmetykami troszkę zawiedli;) Co dostałam już wiesz, książka to część sagi nieśmiertelnych pt "Gwiazda nocy" hmmm...ale chyba jej nie przeczytam, bo to któraś z części a poprzednich nie znam..do tego fragment na okładce o nadprzyrodzonych mocach wykorzystanych do rzucania papierem toaletowym mnie przeraził;) A więc miłego odpoczynku i domówki sylwestrowej:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super prezenty;D
      obserwujemy?? ;)

      Usuń
    2. Dziękuję:* Hehehe już mi się ta książka podoba z racji papieru :D

      Usuń
  11. wooow jestem ciekawa plynu prostujacego :DD

    noo szkoda tylko ze mniej genialna informacja xDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za odwiedzinki :) ciekawa jestem zapachu adidas, który dostałaś :) super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie strasznie słodko... niedługo pojawi się recenzja:)

      Usuń
  13. dziś miałam okazję powąchać w sklepie zapach z La Rive!! jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na każdy odpowiem bezpośrednio pod nim, o ile nie będzie spamem, który zostanie od razu usunięty. Jeśli spodobał Ci się mój blog i styl pisania postów, to zachęcam do obserwowania;)