sobota, 28 listopada 2015

Denko 9-10/2015

Nie wiem jak Was, ale mnie cieszy każdy kolejny produkt w denkowej torbie. Jeśli kosmetyk podczas używania był dla mnie męczarnią, to cieszę się jeszcze bardziej, gdy nie muszę już więcej na niego patrzeć. Natomiast, jeśli kosmetyk był genialny w działaniu, to z żalem wyrzucam puste opakowanie. We wrześniu i październiku zdenkowałam i takie, i takie produkty, ale wykończyłam również kosmetyki, których wyrzucenie nie spowodowało u mnie większych emocji.
Ledżenda:
produkt, do którego z chęcią powrócę
produkt, do którego nie wiem czy powrócę
produkt, do którego nie powrócę
1. Szampon do włosów Diamond gloss Nivea: To mój pierwszy szampon z Nivea i muszę przyznać, że spisywał się ok. Nie podrażniał skalpu, dobrze się pienił, miał ładny zapach. Jedyne zastrzeżenia mam do zbyt kremowej konsystencji – mogłaby być odrobinę rzadsza.
2. Odżywka do włosów Balea figa & perła: Po tym produkcie moje włosy były miękkie w dotyku i to w sumie tyle. Miała rzadką konsystencję przez co w ogóle się nie pieniła. Posiadała dziwny zapach. Ta wersja jest już niedostępna, ale i tak bym do niej nie wróciła.
3. Nawilżający płyn micelarny BeBeauty: Zmienione opakowanie, ale działanie bez zmian. Polecam, jeśli ktoś jeszcze nie próbował;)
4. Odświeżający płyn do demakijażu oczu Garnier: No niestety zawiodłam się. Szczypał w oczy, niedokładnie usuwał maskarę i był niewydajny. Pachniał bardzo delikatnie winogronem.
5. Krem do twarzy nawilżający-matujący Ziaja 25+: Pierwsze opakowanie było hitem, drugie ok, a trzeciego miałam serdecznie dość. Nawilżał cerę, ale jej nie matował, a do tego pozostawiał na cały dzień wyczuwalny film. Nie wszędzie jeszcze jest dostępny. Recenzja.
6. Płukanka do ust Colgate Plax Cool Mint: Miała kolor niebieski i smak miętowej pasty do zębów, więc podobnie do wersji „whitening”. Odświeżała na krótko. Liczyłam na dłuższy i lepszy efekt.
7. Płukanka do ust Colgate Plax Deep Clean: To zdecydowanie najlepsza wersja ze wszystkich płukanek Colgate, jakie miałam okazję testować! Miała zapach i smak cukierków Halls, więc możecie sobie wyobrazić jak wyparzała gębę – na szczęście do wytrzymania :D Szkoda, że nawet w promocji kosztuje sporo (jak na płukankę), ale dla efektu długiego odświeżenia naprawdę warto!
8. Antyperspirant Fa fresh & dry Green tea: Skusiłam się na niego przez wzgląd na ładny zapach. Niestety, potem stał się duszący, bo mocno „kurzyło” się z aplikatora. Chronił przeciętnie, o wiele słabiej niż wersje „Sport”.
9. Żel pod prysznic Lirene soczyste winogrona: Drugie zużyte opakowanie utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest to świetny żel i mam ochotę na więcej! Gęsta konsystencja i delikatny zapach winogron to jego największe atuty. Niestety, ostatnio w ogóle nie widuję go na półkach drogeryjnych... Może Wy orientujecie się, gdzie mogę go dorwać?
10. Sól kąpielowa z Morza Martwego Różana kąpiel DermaSel Spa: Wyglądała i pachniała jak sól kuchenna. Dopiero, gdy dodało się różanego olejku, zyskała piękny aromat i ciemnoróżowy odcień. Jednak nie była na tyle efektowna, żebym sięgnęła po nią ponownie, zwłaszcza że jej cena nie należy do najniższych.
11. Masło do ciała Alverde Honigmelone: Dramat. Przez specyficzny zapach i konsystencję męczyłam się z nim strasznie. Żeby przyspieszyć dno, zużyłam je pod prysznicem.
12. Balsam do ciała Balea z olejkiem migdałowym: Perełka! Ciasteczkowy zapach zawładnął moim nosem i sercem od pierwszego powąchania! Świetny dla posiadaczy suchej skóry, ponieważ znacznie poprawia jej kondycję. Przeszkadzać w nim może jedynie „olejkowata warstewka”, jaką pozostawia na ciele oraz niedostępność w naszym kraju… Recenzja.
13. Krem do rąk Baylis&Harding Plum pudding: Posiadał podobne właściwości jak mini balsam do ciała z tej serii, czyli był klejący i słabo się rozprowadzał, z tą różnicą że w ogóle nie nawilżał dłoni.
14. Krem do rąk Baylis&Harding Royale Bouquet verbena&chamomile: Pachniał bardzo delikatnie i słabo nawilżał, chociaż podczas upalnego lata był ok. Ja wygrałam go w jednym z rozdań, ale widziałam, że jest dostępny w TK Maxx i to w czterokrotnie większej pojemności.
15. Mydełko do rąk Dove beuaty cream bar: To moje pierwsze mydło z Dove i od razu je pokochałam! Nie wysuszało dłoni, dobrze je domywało, a do tego pięknie i świeżo pachniało.   
16. Mydełko do rąk Dove go fresh restore: To mydło pachniało już figą, ale zapach był na tyle delikatny, że słabo utrzymywał się na dłoniach. Ogólne właściwości mydła były ok, ale nie miałam z niego już takiej satysfakcji jak z wersji klasycznej. Miało turkusowy kolor.  
17. Tusz do rzęs Rimmel Wonder’full argan oil: Wciąż nie rozumiem, dlaczego w blogosferze zebrał aż tyle negatywnych opinii. Ja byłam z niego bardzo zadowolona! Pięknie rozdzielał i wydłużał rzęsy. Nadawał im na tyle głęboką czerń, że miałam poważne problemy z jego demakijażem! Pięknie prezentował się razem z cieniami do oczu, bo solo nie wyglądał już tak spektakularnie. Jestem też zdania, że zawartość olejku arganowego w tej maskarze to nie ściema!
18. Korektor 2w1 Eveline art scenic 06 Ivory: Nie byłam z niego do końca zadowolona. Dawał słabe krycie, chociaż ładnie rozświetlał skórę pod oczami. Na początku był jasny, ale z czasem się utlenił i zaczął przybierać różowe tony. Jego napisy błyskawicznie się starły, mimo że leżakował w plastikowej szufladce mojej „kosmetyczki”. Był bardzo wydajny.
19. Eyeliner do oczu Wibo czarny: Niestety trafiłam na rozczapierzony pędzelek, co utrudniało aplikację. Nawet odcięcie odstających włosków nic nie dało, bo sytuacja się powtórzyła. W działaniu jednak jak zawsze był super - do samego momentu demakijażu utrzymywał się na powiece w nienaruszonym stanie.
20. Lakier do paznokci Rimmel Salon PRO 711 Punk Rock: Przepiękny kolor, który zbierał mnóstwo komplementów. Ni to fiolet, ni to grafit. Najbardziej pasuje na jesień, ale ja używałam go przez cały rok :D Niestety, zużyłam go tylko do połowy, ponieważ dziwnym trafem dość szybko zgęstniał:(
21. Puder do twarzy Maybelline Affinitone 03 Light Sand Beige: Uważam, że każdy puder powinien posiadać takie opakowanie, bo powyższe było mocne, poręczne oraz zawierało lusterko (wieczko z lusterkiem, które wyłamałam dopiero po zużyciu pudru, trafiło do klatki z papugami Mojego Ukochanego jako zabawka :D). Opakowanie zawierało również gąbeczkę, ale okazała się beznadziejna w użyciu i puder wyglądał o wiele lepiej na twarzy, gdy nałożyło się go puszkiem lub pędzlem. Z początku nie podobał mi się efekt tego pudru (efekt mąki na twarzy;]), ale było to właśnie spowodowane aplikacją gąbeczką. Był tak bardzo wydajny, że gdy tylko zobaczyłam zbliżające się denko, trochę mu pomogłam i rozkruszyłam go całkowicie :P Miał dość intensywny zapach, ale mi to nie przeszkadzało. Jak dla mnie jego konsystencja była zbyt „kamienna” a kolor trochę za jasny, dlatego zastanawiałabym się nad jego ponownym zakupem (kusi mnie jedynie powrót do opakowania:P).
22. Płatki do demakijażu Iseree Maxi: Żałuję, że wcześniej nie odkryłam takiej formy wacików! O wiele łatwiej i szybciej zmywa się nimi makijaż z twarzy lub lakier z paznokci niż tymi klasycznymi o mniejszej średnicy. Te pochodziły z Lidla i zakupiłam kolejne opakowania, mimo że przeszkadza mi brak obszycia.
23. Maszynki do golenia Wilkinson (męskie): Kiedyś bardzo je lubiłam, bo były ostre i skuteczne. Teraz też takie były, ale moja skóra pod pachami zaczęła protestować, więc chyba już do nich nie powrócę.
24. Odżywka do włosów Cosmo naturel: Dostałam ją jako gratis przy zakupach w drogerii Pigment, co bardzo miło wspominam. Pachniała podobnie do orzeźwiającego balsamu do rąk z Pat&Rub i miała żółty kolor. Nie pieniła się za pewne przez naturalny skład. Próbka miała jednak za małą pojemność, aby cokolwiek napisać o działaniu zawartości.
25. Odżywka do włosów Nivea diamond gloss: Była przyczepiona do szamponu z tej serii. Pachniała tak samo ładnie jak owy szampon, jednak miała od niego mniej kremową konsystencję. Choć próbka starczyła mi na 2 razy, to wciąż za mało, abym mogła wyrazić pełne zdanie na jej temat.   
   
A jak Wasze denka? Zużyłyście więcej produktów z ulgą czy ze smutkiem? :P

60 komentarzy:

  1. Ale ogromne denko! :) z tych kosmetyków znam tylko micelka z Biedronki i ostatnio wyjątkowo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stosujesz go do demakijażu oczu? Bo ja tylko do demakijażu twarzy...

      Usuń
  2. Całkiem pokaźne denko :D Znam kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie zanosi się, żeby następne denko takie było :P

      Usuń
  3. też używam męskich maszynek ale gilette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie podrażniają skóry?

      Usuń
    2. niee, są świetne, mam gillette proglide i Gillette Blue 3. żelu do golenia też używam męskiego z gillette

      Usuń
    3. W takim razie z chęcią przyjrzę się im bliżej:)

      Usuń
  4. Lubię się z tymi mydełkami Dove. Koniecznie muszę uzupełnić zapasy. Buziak na miły dzień :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej kupować je w promocji za około 2,50 zł;)

      Usuń
  5. Mam micela sensitive, ale wcale nie jest taki łagodny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę odżywkę Balea i u mnie się niestety nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie zrobiła "wow". Znam o wiele lepsze, a nawet tańsze, odżywki niemieckie.

      Usuń
  7. Z Twojego denka znam jedynie szampony marki Nivea :) Lubię je, właściwie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie odpowiadała jego konsystencja, ale może kiedyś wypróbuję inną wersję;)

      Usuń
  8. Znam jedynie płyn micelarny z Biedronki, który niestety u mnie zupełnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. U mnie sprawdza się jedynie do demakijażu twarzy - do oczu już nie.

      Usuń
  9. Moje listopadowe denko będzie skromne :) Eyeliner z Wibo kupiłam na rossmannowskiej promocji, mam nadzieję że też będę z niego zadowolona. Mydła Dove lubię, ale ciągle jakoś kostki to nie do końca moja bajka. Korektor z Eveline też szybko się u mnie pościerał, mimo że leżał w koszyczku i nie miał ciężkich warunków :P I też mi trochę ciemniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, moje denko z listopada też nie jest ogromne i wątpię, żebym w grudniu to nadrobiła:/ Ja kiedyś nie znosiłam mydeł w kostce, ale odkąd zauważyłam, że każde mydło w płynie wywołuje skutki uboczne na mojej skórze, to bez wahania przerzuciłam się właśnie na kostki. Może nie jest to najwygodniejsza forma, ale od tej pory moje dłonie są w stanie dobrym;) Pocieszyłaś mnie z tym korektorem :P

      Usuń
  10. Spore denko-robi wrażenie. Co do korektora z Eveline -mam podobną opinię. Też kończę swój egzemplarz i nie planuję kupować kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z dwóch miesięcy, więc pewnie dlatego masz takie wrażenie;) A jaki korektor zamierzasz kupić następnym razem?

      Usuń
  11. Spore denko a ja niczego nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Cię kuszą, to wypróbuj :D

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych produktów miałam jedynie micel z Bebeauty i podrażnia moje oczy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, dlatego używam go wyłącznie do demakijażu twarzy;)

      Usuń
  14. Ja przez pewien okres czasu zużywałam bardzo dużo, teraz w denkach mam jakieś 7-10 produktów... i zazwyczaj najwięcej żeli pod prysznic. W listopadzie jednak udało mi się zużyć cały podkład więc rozpiera mnie duma :D Z Twoich zużytych kosmetyków znam płyn z biedry, po który sięgam sporadycznie. Żele z Lirene, jak są na promocji to czasem kupuję- są dosyć spoko :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi denkami też bywa różnie, ale aktualne denko (które zbieram) jest tak małe, że szkoda gadać:/ Ja chyba od 4 miesięcy próbuję wrzucić do denka podkład, a ten jak na złość jest chyba bez dna :P Nie mam rozeznania w żelach Lirene, ale ten winogronowy był super, tylko nigdzie już nie widzę go w drogeriach:/

      Usuń
  15. Używałam kiedyś ten płyn micelarny z Biedronki i bardzo go lubiłam, chyba do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli go lubiłaś, to jak najbardziej można do niego wrócić;)

      Usuń
  16. musze odgruzowac swoj lakier rimmel :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektórych produktów nie lojarzę wcale a wcale, ale są też takie, które znam i lubię (np lakier). Co do tuszu z olejkiem to jestem przeciw - znam inne, które bardziej mnie zachwycają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ja też znam lepsze tusze;) Ten z Rimmela był bardzo dobry, ale do ideału jeszcze mu sporo brakuje :P

      Usuń
    2. Nie mogę się nie zgodzić ;) W niższej cenie podobnie zadowala mnie już Lovely Pump up :)

      Usuń
    3. Też lubię "żółtka" z Lovely;)

      Usuń
  18. Dość duże denko. Znam kilka kosmetyków, a mianowicie mascarę Rimmel, balsam Balea oraz szampon Nivea.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem jestem ciekawa jak u Ciebie sprawdziły się te kosmetyki:)

      Usuń
  19. Żel pod prysznic z lirene muszę wypróbować koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczystych winogron jeszcze nie miałam, ale zakochałam się w truskawce :)

      Usuń
    2. Ja za to nie miałam truskawki, ale ostatnio nie przepadam za słodkimi żelami, więc nie wiem czy jej kiedyś spróbuję :P

      Usuń
  20. Baylis&Harding pierwszy raz zobaczyłam w Tesco, oczywiście był pełny asortyment kosmetyków, ładne opakowania, stylowe i kuszące, na szczęście skusiłam się tylko na jeden produkt ( z racji braku informacji na temat tej marki i zaklejonych przez dystrybutora składów ) - kupiłam mydło w płynie, wydawałoby się najbezpieczniejszy produkt, a i tak było do kitu :) W sieci wyczytałam wiele narzekań, a twoja opinia kolejny raz mnie upewnia w przekonaniu, że nie wszystko co ładne - to dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że kosmetyki B&H można spotkać w Tesco. Powiem Ci, że wiele osób decyduje się na zakup produktów tej marki (zwłaszcza przed świętami) ze względu na szatę graficzną i ładnie zapakowane zestawy, ale ja już się nauczyłam, że zazwyczaj "ładne" kosmetyki niekoniecznie są "dobre" dla naszej skóry. Dobrze, że kupiłaś tylko mydło;)

      Usuń
  21. Ładnie Ci poszło, sporo tego i bardzo różnorodne produkty. Ja zaprzestałam robić denka, bo ni emam do tego sił, nerwów i cierpliwości w opisywaniu :) Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja cierpliwość do opisywania akurat mam, ale kiedy puste opakowania wysypują mi się już z miejsca "zbiórki", to zaczynam się wkurzać :P

      Usuń
  22. co do samego denka to dawno na moim blogu tego typu post nie ukazał się, choć w życiu codziennym nadal praktykuje projekt denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziła się jedynie wersja klasyczna...

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko mydełka Dove, które lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele straciłaś, bo nie wszystkie zachwyciły :P

      Usuń
  27. Z mydeł w kostce polecam takie: sklep.malpex.pl/produkt/bh-mydlo-rose-190g/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na każdy odpowiem bezpośrednio pod nim, o ile nie będzie spamem, który zostanie od razu usunięty. Jeśli spodobał Ci się mój blog i styl pisania postów, to zachęcam do obserwowania;)