wtorek, 11 grudnia 2012

Liebster Blog



Dzisiaj otrzymałam wyróżnienie od Limki w kategorii "Liebster Blog" (dziękuję;)). Cieszę się z każdego pozytywnego gestu wykonanego w stronę mojego bloga, dlatego z przyjemnością odpowiem na zadane mi pytania. Myślę, że większość blogerek zna już tę "zabawę", więc nie będę wyjaśniała jej zasad. W każdym razie nie będę nominowała 11 osób, gdyż nie mam nawet tylu obserwatorów hehe. 


Oto moje odpowiedzi:

1. Grzech kosmetyczny, który często popełniasz?
Nie przęglądam się w lusterku w ciągu dnia, więc nie znam dnia ani godziny, gdy niczego nieświadoma wędruje sobie po mieście z rozmazanym tuszem czy kreską pod okiem ;|

2. Kot czy pies?
Zdecydowanie PIES;) Niestety nie mam jeszcze własnego, ale kiedyś będę mieć, o!;)

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
To zależy czy w wersji książkowej, czy telewizyjnej;) Pamiętam, że lubiłam słuchać o Czerwonym Kapturku, a chętnie oglądałam chyba wszystkie wieczorynki typu Smerfy, Kubuś Puchatek itd. Później przerzuciłam się na Garfielda - jest takim samym leniem, śpiochem i fanem lasagni jak ja :D

4. Książka czy film?
Jeśli chodzi o ekranizację danej książki, to zdecydowanie wolę książkę:)

5. Ognisko czy grill?
Ognisko! Choć na ostatnim byłam chyba jeszcze w podstawówce...

6.  Sieciówki czy SH?
Sieciówki.

7.  Piwo czy drink?
Mojito! <3

8. Czego nigdy byś nie wybaczyła?
Zdrady.

9. Ulubiony dodatek?
Nierzucająca się w oczy bransoletka.

10.  Twoje motto życiowe?
Nie ma rzeczy niemożliwych - spełniaj swoje marzenia!!! :)

11.  Narty czy łyżwy?
Łyżwy, bo na nartach nie miałam jeszcze okazji pojeździć...

Kolejne tajemnice odkryte...;)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji a motto genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo rzadko oglądam filmy :) Zazwyczaj zaczytuję się w książkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej chwili nie mam czasu ani na jedno, ani na drugie :|

      Usuń
  3. Ja ostatnio wpadłam w szał jeśli chodzi o ksiazki cobena i kupiłam wszystkie ;) zostały mi dwie do przeczytania, ale oglądałam ekranizacji " nie mów nikomu" i jak zwykle filmy do książek sie nie umywaja :/

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, to ile ich było w sumie? :D Kojarzę to nazwisko jedynie z okładek książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo jest książek Cobena, :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na każdy odpowiem bezpośrednio pod nim, o ile nie będzie spamem, który zostanie od razu usunięty. Jeśli spodobał Ci się mój blog i styl pisania postów, to zachęcam do obserwowania;)