piątek, 25 lipca 2014

Wyniki rozdania "Zjedz arbuza z Neonową"

Przyszedł czas na wyniki mojego pierwszego rozdania „Zjedz arbuza z Neonową”. 
Zanim jednak przejdę do tego, kto zgarnie arbuzowy zestaw, chwila na małą biurokrację. Do rozdania zgłosiły się 102 osoby. Niestety, aż 35 (!) z nich musiałam zdyskwalifikować ze względu na niespełnienie obowiązkowych warunków lub niedoczytanie regulaminu, w którym wyraźnie było napisane m.in., że osoby nieposiadające bloga nie mogą wziąć udziału w rozdaniu. Każde zgłoszenie zostało przeze mnie bardzo dokładnie sprawdzone. O ile z początku zwracałam się z prośbą do osób z błędnymi formularzami, aby je poprawiły (bo jestem w stanie zrozumieć, że przypadkowo o czymś się zapomniało), o tyle później szkoda było mi na to czasu i mojej energii. Na tydzień przed zakończeniem rozdania napisałam przypominający post, dzięki któremu każdy miał szansę poprawić ewentualne błędy w swoim zgłoszeniu.

Elmo miał mi pomóc w wyłonieniu zwycięzcy, ale ostatecznie, ze względu na to, że na dniach czeka mnie wyprowadzka i nie mam czasu na nic innego poza pakowaniem swoich gratów, postanowiłam wspomóc się inną maszyną losującą. Najpierw wpisałam zgłoszenia do Excela, a potem uruchomiłam interaktywną maszynę. Nagrałam filmik, żeby nikt nie miał wątpliwości, iż losowanie przebiegło prawidłowo i rzetelnie :D

Zwyciężczynią rozdania jest…



 Kochana, serdecznie Ci gratuluję i czekam przez 3 dni na Twój adres do wysyłki nagród!:)) 
A wszystkim uczestnikom rozdania dziękuję za udział w zabawie!:)
  

18 komentarzy:

  1. woooow, zazdroszczę i gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i mam nadzieję że mimo wszystko moje zgłoszenie było ok ! :D I że niczego nie przegapiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tak blisko, a jednak tym razem się nie udało. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję arbuzowej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję :)

    Ach, te konkursy i osoby, które dokładnie nie czytają regulaminu ;) Sama miałam podobne "problemy" przy własnych konkursach i dlatego chwilowo z nich zrezygnowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba nie było takie konkursu/rozdania, gdzie wszyscy uczestnicy spełniliby w 100% jego warunki :P

      Usuń
  6. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Na każdy odpowiem bezpośrednio pod nim, o ile nie będzie spamem, który zostanie od razu usunięty. Jeśli spodobał Ci się mój blog i styl pisania postów, to zachęcam do obserwowania;)